fredag den 30. august 2013

Salg og Eovendo

Hejsa med jer
Jeg er ved at lave en side der hedder "SALG".
Jeg sælger ud at de vildeste ting fra min barndom. Bratz og Diddl! :)
Der kommer nok også til at ligge lidt andre ting med tiden, så hold øje, hvis du søger noget bestemt. Måske jeg har det? ;)


Louise

p.s.
Kender du Eovendo? Det er et program, hvor man tjener penge på at se og bedømme reklamer. Man tjener godt nok ikke meget, men jeg synes det er fint nok. Man kan vælge, hvornår man ønsker sine penge. Øjeblikkelig, ugentlig eller måndelig. Jeg har valgt måndelig. Pengene bliver bl.a. overført ved hjælp af PayPal. Sikkert og nemt. Jeg har lavet en Guldkode, som du kan indtaste første gang du logger på/når du opretter dig. Ved at bruge guldkoden, hjælper du mig med at få en bonus. Guldkoden er: guldlouise

Vil du hjælpe mig? ;)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar